Δώρο η Αναβάθμιση Ανίχνευσης Συναισθημάτων Πελάτη

Φωνητική Επικοινωνία με την GraceAI
Με την GraceAI, η επικοινωνία αναβαθμίζεται και γίνεται πλέον και μέσω φωνητικών εντολών. Οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδρούν εύκολα και άμεσα, χρησιμοποιώντας απλά τη φωνή τους για οποιαδήποτε απορία ή ανάγκη. Η GraceAI καταλαβαίνει και απαντά σε πραγματικό χρόνο, κάνοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης πιο φυσική και άμεση.
Πρόσβαση σε Real-Time Δεδομένα στο Internet: Η GraceAI μπορεί να αντλεί πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για παντός είδους δεδομένα, από την κατάσταση του καιρού και τα αθλητικά σκορ έως τοπικές εκδηλώσεις και πτήσεις.
Η GraceAI προσφέρει έτσι απόλυτη προσαρμοστικότητα και εξυπηρέτηση, κάνοντας τη διαμονή των πελατών πιο άνετη και εύκολη.
Προσαρμογή σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο και με όλα τα γνωστά συστήματα PMS: Όπως και η Cleo, η GraceAI μπορεί να εξυπηρετήσει από μονάδες με 1 δωμάτιο έως και ξενοδοχεία δυναμικότητας 10.000 δωματίων.

Με την GraceΑΙ η επικοινωνία πλέον γίνεται και μέσω φωνητικών εντολών, αξιοποιώντας στο έπακρο την προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη που παρέχει η OpenAI, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Η OpenAI είναι γνωστή για την ανάπτυξη προηγμένων γλωσσικών μοντέλων που προσφέρουν φυσική αλληλεπίδραση και εξαιρετική κατανόηση των αναγκών των πελατών
* Πολυγλωσσική υποστήριξη: Η GraceΑΙ υποστηρίζει 110 γλώσσες, επιτρέποντας στον πελάτη να επικοινωνήσει προφορικά για οποιαδήποτε ανάγκη, από το να ρωτήσει την ώρα του πρωινού μέχρι να ζητήσει αναλυτικό πρόγραμμα για τη διαμονή του, προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντα, τον καιρό και την τοποθεσία του.
* Η GraceΑΙ προσφέρει real-time πληροφορίες, όπως το σκορ ενός αθλητικού αγώνα, την κατάσταση μιας πτήσης ή να κλείσει ταξί για το αεροδρόμιο. Για παράδειγμα, αν στο αεροδρόμιο προορισμού κάνει κρύο ή βρέχει, η Grace θα προτείνει στον πελάτη να πάρει ομπρέλα ή ζεστά ρούχα.
* Ανάλυση ενδιαφερόντων και προσωπική φροντίδα: Η GraceΑΙ προσαρμόζει τις προτάσεις της με βάση τα ενδιαφέροντα του πελάτη, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις για τη διαμονή του.
* Προγραμματισμένη αναβάθμιση το 2025: Η GraceΑΙ θα λάβει μια μεγάλη αναβάθμιση το πρώτο εξάμηνο του 2025, η οποία θα της επιτρέψει να ανιχνεύει τα συναισθήματα του πελάτη. Θα μπορεί να καταλαβαίνει αν ο πελάτης είναι χαρούμενος, θυμωμένος ή απογοητευμένος και θα προσαρμόζει την απάντησή της αναλόγως.
Για παράδειγμα θα ανιχνεύει αν το παράπονο είναι πραγματικό ή αν ο πελάτης προσπαθεί να επωφεληθεί, και θα ανταποκρίνεται με ανάλογο τρόπο, επιδεικνύοντας ανθρώπινη κατανόηση.
Ένας πελάτης αλληλεπιδρά άμεσα με την οθόνη της Cleo και της GraceAI, απολαμβάνοντας την εξαιρετικά γρήγορη απόκριση του συστήματος. Η μεγάλη, ευκρινής οθόνη και ο φιλικός σχεδιασμός των εικονιδίων δημιουργούν μια εμπειρία χρήσης που είναι εύκολη και ευχάριστη για κάθε επισκέπτη.
Με περισσότερες από 280 διαθέσιμες λειτουργίες, οι Cleo και GraceAI προσφέρουν δυνατότητες που καλύπτουν κάθε ανάγκη του πελάτη. Από το να ζητήσει υπηρεσίες δωματίου ή να ενημερωθεί για τοπικές δραστηριότητες, μέχρι να ζητήσει day use του δωματίου ή επιπλέον ανέσεις, αυτές οι ψηφιακές ρεσεψιονίστ αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας. Κάθε αλληλεπίδραση με το σύστημα προσφέρει άμεση, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, ανταποκρινόμενη στις ιδιαίτερες προτιμήσεις του πελάτη.
Οι Cleo και GraceAI προσαρμόζονται με έξυπνο τρόπο στις ανάγκες κάθε επισκέπτη, καθιστώντας τη χρήση της τεχνολογίας απλή και αβίαστη. Με την υποστήριξη της NGH, η εμπειρία φιλοξενίας μεταμορφώνεται, προσφέροντας ένα περιβάλλον που προάγει την άνεση, την ασφάλεια και την πολυτέλεια. Αυτές οι καινοτόμες ψηφιακές βοηθοί επαναπροσδιορίζουν την εξυπηρέτηση στον τομέα της φιλοξενίας, προβάλλοντας τις απεριόριστες δυνατότητες μιας νέας γενιάς τεχνολογιών που έχουν σχεδιαστεί για να εντυπωσιάσουν και να ικανοποιήσουν κάθε επισκέπτη.
Οφέλη για τα Ξενοδοχεία Χρησιμοποιώντας Ρομπότ της NGH
- Ταχύτητα και Ακρίβεια
Τα ρομπότ, όπως η Cleo και η GraceAI, μπορούν να ολοκληρώσουν διαδικασίες πολύ γρηγορότερα από τα ανθρώπινα χέρια. Για παράδειγμα, το check-in μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε μόλις 2,5 λεπτά, συμπεριλαμβάνοντας ταυτοποίηση, παρουσίαση δωματίου με φωτογραφίες και βίντεο, αποδοχή των όρων του ξενοδοχείου, αγορές και πληρωμές. - Για επαναλαμβανόμενους πελάτες, το check-in διαρκεί μόλις 25 δευτερόλεπτα. Αυτή η ταχύτητα εξασφαλίζει καλύτερη ροή εργασιών και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
- Σταθερή Απόδοση και Αδιάκοπη Λειτουργία
Τα ρομπότ δεν αρρωσταίνουν, δεν κουράζονται και δεν παρουσιάζουν διακυμάνσεις στην αποδοτικότητά τους. Προσφέρουν σταθερή και συνεχόμενη εργασία, διασφαλίζοντας ότι το ξενοδοχείο μπορεί να λειτουργεί ομαλά 24/7, χωρίς διακοπές ή απρόβλεπτα προβλήματα. - Μείωση Λαθών και Βελτίωση Υπηρεσιών
Τα ρομπότ λειτουργούν με απόλυτη ακρίβεια, μειώνοντας τις πιθανότητες λάθους και βελτιώνοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ο συνδυασμός τους με το ανθρώπινο δυναμικό εξασφαλίζει μια πιο ομαλή και τυπική εξυπηρέτηση. Για παράδειγμα, η Cleo μπορεί να χειριστεί κρατήσεις και check-in, ενώ οι υπάλληλοι μπορούν να επικεντρωθούν σε άλλες πιο προσωπικές υπηρεσίες. - Εξοικονόμηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Κόστους
Τα ρομπότ της NGH μπορούν να λειτουργούν 24/7 χωρίς διαλείμματα, αντικαθιστώντας ή ενισχύοντας το ανθρώπινο προσωπικό. Ένα μικρό ξενοδοχείο μπορεί να διατηρήσει έναν υπάλληλο στη ρεσεψιόν και να προσθέσει ρομπότ, όπως η GraceAI, για να εξυπηρετεί τους πελάτες όλο το 24ωρο. Σε μεγαλύτερα ξενοδοχεία, η χρήση ρομπότ μπορεί να μειώσει τον αριθμό των υπαλλήλων που απαιτούνται ανά βάρδια. - Κάλυψη Εποχιακών Αναγκών και Μείωση Λειτουργικών Εξόδων
Τα ξενοδοχεία μπορούν να νοικιάσουν ρομπότ μόνο για την high season, εξοικονομώντας έτσι κόστη μόνιμου προσωπικού. Αυτή η λύση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν είναι δύσκολο να βρεθεί προσωρινό προσωπικό για μικρό χρονικό διάστημα. Τα ρομπότ μπορούν επίσης να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να παραμείνουν ανοιχτά για μεγαλύτερο διάστημα με μειωμένα λειτουργικά έξοδα, ακόμα και όταν η πληρότητα είναι χαμηλή. - Ευελιξία στη Διοίκηση και Διαχείριση Προσωπικού
Οι ψηφιακοί ρεσεψιονίστ μπορούν να λειτουργούν αυτόνομα ή σε συνδυασμό με ανθρώπινο προσωπικό. Για παράδειγμα, σε ένα ξενοδοχείο που κανονικά απασχολεί 3-4 άτομα ανά βάρδια, μπορούν να προστεθούν ρομπότ που θα αναλαμβάνουν βασικές λειτουργίες εξυπηρέτησης, ενώ ένας υπάλληλος θα επιβλέπει και θα βοηθάει, όποτε χρειαστεί. - Αύξηση Ασφάλειας και Πρόβλεψη Αναγκών
Τα ρομπότ της NGH μπορούν να ενσωματώσουν συστήματα πρόβλεψης αναγκών και κινδύνων σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, ενισχύουν την ασφάλεια του ξενοδοχείου, ανιχνεύοντας πιθανούς κινδύνους ή προβλήματα και ενεργοποιώντας τις απαραίτητες διαδικασίες χωρίς καθυστερήσεις. - Βελτίωση Εμπειρίας Πελάτη
Η χρήση ρομπότ προσφέρει πιο γρήγορη και αποδοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες. Ειδικά όταν συνδυάζονται με προηγμένες τεχνολογίες, όπως η GraceAI, οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδρούν εύκολα και αποτελεσματικά μέσω φωνητικών εντολών, δημιουργώντας μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας. - Επιμήκυνση Λειτουργίας του Ξενοδοχείου
Χάρη στη χρήση ρομπότ που μειώνουν τα λειτουργικά έξοδα, τα ξενοδοχεία μπορούν να παραμένουν ανοιχτά για μεγαλύτερες περιόδους, ακόμα και όταν η πληρότητα είναι χαμηλή. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα τις εγκαταστάσεις τους χωρίς το υψηλό κόστος συντήρησης μεγάλου προσωπικού.
Proudly powered by WordPress