
Προσαρμογή σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο, από μονάδες με 1 δωμάτιο έως ξενοδοχεία δυναμικότητας 10.000 δωματίων.
Συνεργάζεται με όλα τα γνωστά συστήματα PMS, αντλεί και επιστρέφει αυτόματα πληροφορίες, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.
Για επαναλαμβανόμενους πελάτες, το check-in ολοκληρώνεται σε 25 ” .
Η Cleo λειτουργεί ακόμη και σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.
Η Cleo προσφέρει πάνω από 280 λειτουργίες, καλύπτοντας τις πιο σύνθετες ανάγκες ενός ξενοδοχείου. Κάποιες από αυτές περιλαμβάνουν:
- Check-in / Check-out.
- Κρατήσεις και αναβαθμίσεις δωματίων.
- Αγορά πακέτων ημιδιατροφής ή άλλων υπηρεσιών.
- Αναφορά προβλημάτων στη συντήρηση: Ο πελάτης μπορεί να γράψει στη γλώσσα του το πρόβλημα που αντιμετωπίζει στο δωμάτιο, και ο συντηρητής λαμβάνει άμεσα το αίτημα μεταφρασμένο στη δική του γλώσσα.
- Διαχείριση και αυτοματισμός με QR code (π.χ., για σύνδεση Wi-Fi, κ.α.).
- Πληροφορίες τοποθεσίας και άμεσο άνοιγμα GPS στο κινητό του πελάτη.
- Ολοκληρωμένες λύσεις ενοικίασης οχημάτων / κ.α.
- Αυτοματοποιημένα συμβόλαια μεταξύ ξενοδόχου & πελάτη για υπηρεσίες με κόστος σε περίπτωση ζημιών.

Γλώσσες:
Η Cleo εξυπηρετεί σε 12 διαφορετικές γλώσσες, εξασφαλίζοντας εύκολη επικοινωνία για πελάτες που δεν γνωρίζουν αγγλικά ή την τοπική γλώσσα (π.χ., Ιταλοί, Γερμανοί, Πολωνοί, Εβραίοι, Τούρκοι).

.
.
Πολλές κρυφές και άλλες λειτουργίες προς όφελος του ξενοδοχείου:
- Εσωτερικό upgrade πελατών από ένα ξενοδοχείο σε άλλο του ομίλου σε μορφή επιβράβευσης.
- Συνεργασία με PMS: Η Cleo αντλεί αυτόματα πληροφορίες από το PMS
- Output ανανεωμένων στοιχείων πίσω στο PMS χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.
- Υπάρχουν και άλλες κρυφές λειτουργίες που δεν αναφέρονται αυτή τη στιγμή.
Ένας πελάτης αλληλεπιδρά άμεσα με την οθόνη της Cleo και της GraceAI, απολαμβάνοντας την εξαιρετικά γρήγορη απόκριση του συστήματος. Η μεγάλη, ευκρινής οθόνη και ο φιλικός σχεδιασμός των εικονιδίων δημιουργούν μια εμπειρία χρήσης που είναι εύκολη και ευχάριστη για κάθε επισκέπτη.
Με περισσότερες από 280 διαθέσιμες λειτουργίες, οι Cleo και GraceAI προσφέρουν δυνατότητες που καλύπτουν κάθε ανάγκη του πελάτη. Από το να ζητήσει υπηρεσίες δωματίου ή να ενημερωθεί για τοπικές δραστηριότητες, μέχρι να ζητήσει day use του δωματίου ή επιπλέον ανέσεις, αυτές οι ψηφιακές ρεσεψιονίστ αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας. Κάθε αλληλεπίδραση με το σύστημα προσφέρει άμεση, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, ανταποκρινόμενη στις ιδιαίτερες προτιμήσεις του πελάτη.
Οι Cleo και GraceAI προσαρμόζονται με έξυπνο τρόπο στις ανάγκες κάθε επισκέπτη, καθιστώντας τη χρήση της τεχνολογίας απλή και αβίαστη. Με την υποστήριξη της NGH, η εμπειρία φιλοξενίας μεταμορφώνεται, προσφέροντας ένα περιβάλλον που προάγει την άνεση, την ασφάλεια και την πολυτέλεια. Αυτές οι καινοτόμες ψηφιακές βοηθοί επαναπροσδιορίζουν την εξυπηρέτηση στον τομέα της φιλοξενίας, προβάλλοντας τις απεριόριστες δυνατότητες μιας νέας γενιάς τεχνολογιών που έχουν σχεδιαστεί για να εντυπωσιάσουν και να ικανοποιήσουν κάθε επισκέπτη.
Οφέλη για τα Ξενοδοχεία Χρησιμοποιώντας Ρομπότ της NGH
- Ταχύτητα και Ακρίβεια
Τα ρομπότ, όπως η Cleo και η GraceAI, μπορούν να ολοκληρώσουν διαδικασίες πολύ γρηγορότερα από τα ανθρώπινα χέρια. Για παράδειγμα, το check-in μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε μόλις 2,5 λεπτά, συμπεριλαμβάνοντας ταυτοποίηση, παρουσίαση δωματίου με φωτογραφίες και βίντεο, αποδοχή των όρων του ξενοδοχείου, αγορές και πληρωμές. - Για επαναλαμβανόμενους πελάτες, το check-in διαρκεί μόλις 25 δευτερόλεπτα. Αυτή η ταχύτητα εξασφαλίζει καλύτερη ροή εργασιών και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
- Σταθερή Απόδοση και Αδιάκοπη Λειτουργία
Τα ρομπότ δεν αρρωσταίνουν, δεν κουράζονται και δεν παρουσιάζουν διακυμάνσεις στην αποδοτικότητά τους. Προσφέρουν σταθερή και συνεχόμενη εργασία, διασφαλίζοντας ότι το ξενοδοχείο μπορεί να λειτουργεί ομαλά 24/7, χωρίς διακοπές ή απρόβλεπτα προβλήματα. - Μείωση Λαθών και Βελτίωση Υπηρεσιών
Τα ρομπότ λειτουργούν με απόλυτη ακρίβεια, μειώνοντας τις πιθανότητες λάθους και βελτιώνοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ο συνδυασμός τους με το ανθρώπινο δυναμικό εξασφαλίζει μια πιο ομαλή και τυπική εξυπηρέτηση. Για παράδειγμα, η Cleo μπορεί να χειριστεί κρατήσεις και check-in, ενώ οι υπάλληλοι μπορούν να επικεντρωθούν σε άλλες πιο προσωπικές υπηρεσίες. - Εξοικονόμηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Κόστους
Τα ρομπότ της NGH μπορούν να λειτουργούν 24/7 χωρίς διαλείμματα, αντικαθιστώντας ή ενισχύοντας το ανθρώπινο προσωπικό. Ένα μικρό ξενοδοχείο μπορεί να διατηρήσει έναν υπάλληλο στη ρεσεψιόν και να προσθέσει ρομπότ, όπως η GraceAI, για να εξυπηρετεί τους πελάτες όλο το 24ωρο. Σε μεγαλύτερα ξενοδοχεία, η χρήση ρομπότ μπορεί να μειώσει τον αριθμό των υπαλλήλων που απαιτούνται ανά βάρδια. - Κάλυψη Εποχιακών Αναγκών και Μείωση Λειτουργικών Εξόδων
Τα ξενοδοχεία μπορούν να νοικιάσουν ρομπότ μόνο για την high season, εξοικονομώντας έτσι κόστη μόνιμου προσωπικού. Αυτή η λύση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν είναι δύσκολο να βρεθεί προσωρινό προσωπικό για μικρό χρονικό διάστημα. Τα ρομπότ μπορούν επίσης να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να παραμείνουν ανοιχτά για μεγαλύτερο διάστημα με μειωμένα λειτουργικά έξοδα, ακόμα και όταν η πληρότητα είναι χαμηλή. - Ευελιξία στη Διοίκηση και Διαχείριση Προσωπικού
Οι ψηφιακοί ρεσεψιονίστ μπορούν να λειτουργούν αυτόνομα ή σε συνδυασμό με ανθρώπινο προσωπικό. Για παράδειγμα, σε ένα ξενοδοχείο που κανονικά απασχολεί 3-4 άτομα ανά βάρδια, μπορούν να προστεθούν ρομπότ που θα αναλαμβάνουν βασικές λειτουργίες εξυπηρέτησης, ενώ ένας υπάλληλος θα επιβλέπει και θα βοηθάει, όποτε χρειαστεί. - Αύξηση Ασφάλειας και Πρόβλεψη Αναγκών
Τα ρομπότ της NGH μπορούν να ενσωματώσουν συστήματα πρόβλεψης αναγκών και κινδύνων σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, ενισχύουν την ασφάλεια του ξενοδοχείου, ανιχνεύοντας πιθανούς κινδύνους ή προβλήματα και ενεργοποιώντας τις απαραίτητες διαδικασίες χωρίς καθυστερήσεις. - Βελτίωση Εμπειρίας Πελάτη
Η χρήση ρομπότ προσφέρει πιο γρήγορη και αποδοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες. Ειδικά όταν συνδυάζονται με προηγμένες τεχνολογίες, όπως η GraceAI, οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδρούν εύκολα και αποτελεσματικά μέσω φωνητικών εντολών, δημιουργώντας μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας. - Επιμήκυνση Λειτουργίας του Ξενοδοχείου
Χάρη στη χρήση ρομπότ που μειώνουν τα λειτουργικά έξοδα, τα ξενοδοχεία μπορούν να παραμένουν ανοιχτά για μεγαλύτερες περιόδους, ακόμα και όταν η πληρότητα είναι χαμηλή. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα τις εγκαταστάσεις τους χωρίς το υψηλό κόστος συντήρησης μεγάλου προσωπικού.
Proudly powered by WordPress